18 ноября Президент Российского Союза химиков Виктор Иванов лично вручил директору «Агентства Маркет Гайд» и издателю журнала «ЛОГИСТИКА» Юлии Кисловой сертификат, подтверждающий членство агентства в Российском Союзе химиков.
Дорогие читатели! Десятый номер журнала «Логистика» открывается большим материалом, посвященным итогам Делового форума БРИКС, прошедшем 18 октября 2024 г. в Москве. Директор ООО «Агентство Маркет Гайд» и издатель журнала «ЛОГИСТИКА» Юлия Кислова побывала на мероприятии и подготовила статью, где особое внимание уделила международной торговле и логистической связанности стран объединения. Подробности – в номере.
Директор ООО «Агентство Маркет Гайд» и издатель журнала «ЛОГИСТИКА» Юлия Кислова посетила форум «Международный день торговли – 2024», который прошел 7 ноября 2024 г. в Москве, в Торгово-промышленной палате Российской Федерации. Основной темой форума стало международное сотрудничество и межрегиональная кооперация. Организатором форума выступила Ассоциация экспортеров и импортеров.
St. Petersburg, 03 August, 2015 – The Italian Calzedonia Group is expanding its presence in St. Petersburg. The retailer has rented a 230 sq m of property at 38, Kamennoostrovsky avenue for a new fashion and lingerie Tezenis store. The store opened this summer and now has Intimissimi and Calzedonia boutiques for neighbours. JLL advised on the leasing deal.
The announced Tezenis store is Calzedonia Group’s second street retail store in St. Petersburg out of a total of eight.
Born in the new Millennium to be a trendsetter and a cool spirit with profound attention toward the latest social network and web trends; to intercept swift changes within the modern world by focusing on collections that are launched every two months and that translate the latest lingerie and loungewear trends for women, men, and children. The global expansion of it is distribution network is equally as intense, with more than 500 stores in 18 countries, including UK, Russia, Spain, Germany and Italy.
According to Calzedonia Group, “Tezenis continues to develop its brand on the Russian market and look for attractive locations. For 5 years Intimissimi and Calzedonia have been working successfully on Kamennoostrovsky Avenue. With this launch we expect to see synergy from having our entire range of retail in this segment side by side. Customers will benefit from the broadest possible selection of our products.”
Anna Lapchenko, Head of High Street Retail in St. Petersburg, JLL, comments: “Expect to see the Terenzis store at the most visited section of the Avenue – right by the exit from Petrogradsksya metro station on a corner where Kamennoostrovsky meets the city’s best shopping corridor, Bolshoy Avenue. Bolshoy is especially popular with fashion retailers. They make up over 40% of tenancy, and there are precious few vacancies of appropriate size even in this economic climate.”