18 ноября Президент Российского Союза химиков Виктор Иванов лично вручил директору «Агентства Маркет Гайд» и издателю журнала «ЛОГИСТИКА» Юлии Кисловой сертификат, подтверждающий членство агентства в Российском Союзе химиков.
Дорогие читатели! Десятый номер журнала «Логистика» открывается большим материалом, посвященным итогам Делового форума БРИКС, прошедшем 18 октября 2024 г. в Москве. Директор ООО «Агентство Маркет Гайд» и издатель журнала «ЛОГИСТИКА» Юлия Кислова побывала на мероприятии и подготовила статью, где особое внимание уделила международной торговле и логистической связанности стран объединения. Подробности – в номере.
Директор ООО «Агентство Маркет Гайд» и издатель журнала «ЛОГИСТИКА» Юлия Кислова посетила форум «Международный день торговли – 2024», который прошел 7 ноября 2024 г. в Москве, в Торгово-промышленной палате Российской Федерации. Основной темой форума стало международное сотрудничество и межрегиональная кооперация. Организатором форума выступила Ассоциация экспортеров и импортеров.
WestJet Cargo is announcing the official launch of its newly revamped website, designed to provide an improved user experience, brand consistency, and a plethora of new features that cater to the needs of its diverse customer base.
The redesigned website, now live, brings a host of improvements aimed at making it easier for customers to access key services and information. With a focus on user-friendly navigation, the website ensures that popular tasks are streamlined, requiring fewer clicks. For instance, the "Track a Shipment" feature is now accessible directly from the homepage with zero clicks.
The key enhancements of the new website include:
Kirsten de Bruijn, WestJet Cargo Executive Vice President, commented: “We are proud to launch our new website, which represents a significant step forward in enhancing our customer experience. Our goal has always been to provide the best service possible, and this new platform allows us to do just that. With a user-friendly interface, improved access to key services, and a distinct brand identity, we are confident that our customers will find the new website to be a valuable resource for all their cargo needs.”
The website design and UX were proposed by Lemon Queen.